PROG4MER wil een standaard worden voor competitief gamen in de Benelux. Daarom organiseren we nu op regelmatige basis cups voor verschillende games.
Super Street Fighter 4: AE op Xbox is de volgende game in rij. Maandelijks zullen we een cup organiseren onder de naam "Fighter of the Month". De eerste editie van deze cup zal doorgaan op 27 juni om 19u00.
Door onze samenwerking met Team Mad Catz zullen we voor elke cup ook interessante prijzen kunnen weggeven. Deelnemen is uiteraard gratis.
Veel succes aan de deelnemers!
Het Toernooi
Alle deelnemers zullen in een double elimination bracket opgenomen worden. Na twee verlieswedstrijden lig je dus uit het toernooi. Elke match wordt in een best-of-three formaat gespeeld. De eerste speler die twee matches weet te winnen, wint!
De winnaar van het toernooi krijgt een officiële Street Fighter x Tekken Arcade FightStick voor Xbox360 van Mad Catz !
Street Fighter x Tekken Arcade FightStick
Hoe schrijf ik mij in?
Maak een account aan op PROG4MER.be & Login
Ga naar de Toernooi pagina voor de Fighter of the Month juni 2012
Klik op de "Schrijf me in"-knop
En je bent ingeschreven!
Mocht je problemen ondervinden bij het registreren, vergeet niet je spam-folder te controleren op een E-mail. Als dit nog niet lukt stuur dan een mail naar info [@] PROG4MER.be