Hallo iedereen,
12 April aanstaande ga ik een toernooi houden. Ik kan maximaal 32 man toelaten en de inschrijfkosten bedragen €7,50.
Het toernooi word op de Pilotenstraat 34 gehouden in Amsterdam. Het is vrij makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer
(Lees hier onder voor reis-informatie) en ook met de auto omdat de locatie aan de Zuid/West kan van de ring ligt.
Parkeren kan voor de deur en is gratis.
Er zullen geld prijzen zijn voor de 1e, 2e en 3e plaats. De prijzen zijn natuurlijk afhankelijk van hoeveel mensen komen opdagen,
dus die kan ik pas op het laatste moment omroepen.
Het zal worden gehouden op de X-Box 360, regels zijn standaard: Best of 3 rounds, 99 seconds, Seth banned. Op Start/Guide-Button drukken betekend ronde verloren (behalve als de andere speler er geen probleem mee heeft). Knopjes instellen voor de match.
De deuren gaan om 10:00 open en registratie sluit om 12:30 zodat het toernooi om 13:00 kan beginnen.
Er kan tot 22:00 doorgespeeld worden, maakt niet uit of het toernooi eerder afgelopen is of niet.
Op het moment zijn er 100% zeker 4 setups beschikbaar, maar hopelijk kan ik er nog een paar bij regelen voor die tijd.
Inschrijven (en andere vragen natuurlijk) kan hier of via msn (ngkrush[bij]hotmail[punt]com).
Route met Openbaar vervoer:
Er gaat een directe trein naar Amsterdam Zuid vanaf o.a. Utrecht Centraal, Leiden, Amersfoort en Schiphol
Amsterdam Zuid
-Neem Metro 50 richting "Isolatorweg" en stap uit bij halte "Henk Sneevlietweg" (2 Zones), volg daarna de loop route (ongeveer 10minuten).
Amsterdam Lelylaan
-Neem Metro 50 richting "Gein" en stap uit bij halte "Henk Sneevlietweg" (1 Zone), volg daarna de loop route (ongeveer 10minuten).
Amsterdam Centraal
-Neem Tram 16 of 24 richting "VU medisch centrum" en stap uit bij halte "ijsbaanpad", volg daarna de loop route (ongeveer 10minuten).
-Neem Bus 170 richting "Uithoorn" en stap uit bij halte "ijsbaanpad", volg daarna de loop route (ongeveer 10minuten).
-Neem Bus 172 richting "Kudelstaart" en stap uit bij halte "ijsbaanpad", volg daarna de loop route (ongeveer 10minuten).
-Neem Bus 142 of 144 richting "Wilnis" en stap uit bij halte "Olympisch Stadion", volg daarna de loop route (ongeveer 10minuten).